Bloggpill

Nu har jag suttit i flera timmar, utan att märka att det har gått så lång tid, och pillat med min bloggdesign. Den blev inte helt 100% som jag ville ha den, men orkar faktiskt inte greja med den mer. Det jag vill ändra på mest nu är min bredd på bloggen och fixa så att headern sitter på plats bättre. Men det förstod jag inte riktigt lika bra hur man skulle göra. Jag sitter nämligen och tar hjälp utav http://designadinblogg.se som har hjälpt mig sen jag först började blogga. Skitbra sida, men ibland lite klurig. Något annat jag stör mig på i min design är att texten i mina inlägg är helt olika. Ibland är det Tahoma, som jag har ställt in, men ibland är det även Times new roman, som jag hade för längesen innan jag första gången bytte. Skitstörigt och det går inte att få bort!

Får väl fråga någon som är duktig på det nån gång att fixa det åt mig, haha.



smink? vad är det?


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Men jag mår braaaaaaaaa! :D



När ska vi ut dåå?

Postat av: Anna

I will! Säg till när du är i Sthlm bara! ;)

2010-07-29 @ 19:25:05
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback