Fredag

Hello babes. Det blev att jag åkte med mamma på båten iallafall. Det är ändå pissigt väder och alla är bortresta så jag tänkte att jag åker till Tyskland och hoppas på att det är fint väder där iallafall. Just nu sitter jag i min hytt på båten, vi åker inte förrän runt 19 tiden och mamma är iväg och jobbar.

Bestämde mig i sista sekund för att åka när jag låg hemma framför tvn och kollade på MADE. Älskar det programmet! MADE är ett program på MTV där ungdomar skickar in och berättar om sina patetiska liv och om hur dåliga dom är på något och vill bli bra och populär genom att bli bra på något. Idag var det ett Cheerleading lag som var värdelösa och ville bli bra. Så då kommer en tränare och ska hjälpa dom och lära dom massa grejer och dom bara snapa tillbaka.  Haha, folk är så jävla korkade alltså. Små fjortisar som inte uppskattar att dom får vara med på tv och att det kommer folk och försöker hjälpa dom... Otacksamma. Det roliga är att i slutändan så blir alla jämt "jättebra" och tränaren är jättestolt osv. Jag tycker fortfarande dom suger rätt hårt, haha. Visst bättre än förut, men alltså inte alls tillräckligt bra för att t.ex komma 2a i en tävling, komma med i danslaget på skolan eller kallas för en "ladys man". Haha, skitkul! Igår var det en kille som aldrig kysst en tjej typ och var värsta tönten... Enligt mig var han fortfarande rätt pinsam och töntig när dom var klara med honom.  

Tänkte skriva ett inlägg senare ikväll om Anneli Alhankos stund i P1 och lite vad jag tycker och tänker om det hon sa. Men nu ska jag lägga mig och chilla framför Joey en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback