I don't listen to a word they say

Suck. Jag och Marlene hade planerat att åka till Sisjön imorgon och nu ser jag att det ska regna imorgon.  What are the odds? Har haft sån otur i flera dagar nu! Får hitta på något annat imorgon istället... Alla mina kompisar är bortresta just dom här typ två veckorna och kommer inte tillbaka förrän jag börjar dra mig härifrån. Såklart. Natalie är utomlands med Simon, Johanna är utomlands med Henke, Anita är utomlands med familjen och även Iwetta. Så just nu när mina Stockholmsbruttor har dragit så känner jag mig lite ensam faktiskt!

Anyway. Nu ikväll har jag mest chillat framför tv + dator och även tagit mig tid och umgåtts med Pancakes. Har knappt sett honom på några dagar så, behöver ta igen. Haha. Men jag ska nog ta och göra mig iordning för natten och lägga mig och kolla på en film. (Påtal om film så har vi fått Base23 Dvdn från showen... Suck vilken ångest det var!!!! Nu förstår jag varför jag inte kom in på Ackis...)

Have a great evening!


Jag och en söt bloggläsare på Liseberg


En till söt bloggläsare och jag på Liseberg

(Obs jag härmar inte Sveriges snyggaste bloggerska...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback