"Kanon"kul!

Vilken varm dag det är! Så skönt! Tjejerna åkte som sagt vid 14, så efter brunchen på Paprika så hämtade mamma mig på vägen hem från jobbet inne i stan. Väl hemma började en sista minuten resa till Grekland planeras. Åker vi så åker vi den 5:e augusti till Kreta och blir borta en vecka. Efter det får jag öka takten och packa ihop mitt pick&pack för att åka till Stockholm och repa inför en flashmob. Mer om den får ni höra vid ett annat tillfälle. Anyway. Resten av dagen har jag legat ute i solen och läst PS. I love you (för andra gången).

Igår då, så var vi ju som sagt på Liseberg hela dagen. Kanonen var tydligen favoriten hos tjejerna så den var värd att köa i en timme två gånger, haha. Annars hann man inte åka så jättemycket. Vi tog dom attraktionerna som vi tyckte var viktigast, däribland Flumride, Kållorado, Balder, Kanonen, Lisebergsbanan mfl. Skitkul! Det blev som sagt massa bilder och några får ni nu:


En Sosse och en moderat som leker så fint tillsammans.
Gissa vem som är vem.




Lite Kållorado bilder samt en snygg bild på Philles tunga.
(observera Balder<3)
(Obs nr2, kolla tvillingarnas klädsel. LOL! Dom har ingen egen stil utan varandras!)




Bild 1. Gay
Bild 2. Liseberg feat our feet(s?)
Bild 3. KANONKUL MED KANONEN!
Bild 4. En helt galen Flumride kö.
Observera att vi står i en trappa och att den riktiga Flumride kön
egentligen brukar börja nere vid huset (det lilla bruna man ser uppe till höger)


Kommentarer
Postat av: p

Alltså ta bort min galna idiotbild din korv. Första bilderna längst ner till höger. Jag ser ju ut som en galen nob... =p

Postat av: Gautejenny

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-07-28 @ 12:25:13
URL: http://gautejenny.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback