Internet fungerar! Woho!

Hallo små grisar i Sverige. Hoppas allt är bra med er. Nu sitter jag på båten och är på väg från Tyskland där jag chillade under dagen, haha. Kommer till Sverige imorgon bitti. Det var riktigt varmt i Tyskland så det var skönt att få ha en dag med sol mitt under Sveriges värsta regnår typ. Alltså, vad händer egentligen? Översvämningar överrallt. Sjukt!

Det duger inte för mig. Så jag och min familj drar till Grekland på torsdag. Kreta närmare bestämt. En vecka sol och bad, hur skönt som helst. Resan är redan bokad och klar så allt som återstår är att packa väskorna! FY FAN vad najs! Ska bli så jävla skönt faktiskt. Har aldrig varit i Grekland, men har alltid velat åka dit. Fatta, sol, bad OCH grekisk mat! SÅ NICE!

Nu ska jag lägga mig och kolla på American History som går på 5:an. Än så länge rätt sjuk film. Först en galen sexscen sen massa skott från ingenstans... Eh...




Kommentarer
Postat av: P

Så sjukt bra film. Älskar den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback