Första dagen avklarad

Ja, då kom man vidare till nästa runda. Imorgon är det balett och modernt, och på torsdag är det jazz och street (yes, street... wo-ho). Börjar bli riktigt... vet inte. Taggad? Nervös? ... Få ångest? Jag sitter bara och tänker på att "tänk om man får ett nej....". Jag skulle inte kunna ta ett nej till, faktiskt. Orkar inte fler nej nu. Jag behöver detta för att man någon gång ska känna att det är på riktigt och inte bara något man gör på fritiden (all tid man har) och ändå aldrig kommer bli något med det. Men som sagt, nu är första dagen avklarad. Jag kom vidare efter första gallringen. Och det ska man också vara glad för! Några riktigt duktiga som åkte idag. Och några sämre som gick vidare...

Efter auditionen idag så gick jag, Angelica och Jackie hem till Jackie och käkade lunch. Vi satt på hennes balkong från ca 12.30 till 17.00. Galet. Har fått en hel del färg eftersom det har varit 28grader här idag. Dog lite där uppe på balkongen i värmen. Sen gick jag och Angelica och hängde runt Ackis, väntade på att listan med alla namn skulle komma upp. Sen åkte jag hem och lagade mig själv tacos. Duktig-som-gick-vidare-tacos.

Nu ska jag iallafall sova. Det har varit en lång dag, speciellt eftersom man gick upp tio i sju. Not OK. Önska mig lycka till imorgon! I'm gonna need it. NU KÖÖÖÖTTAR VI!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback