Godkväll

Nu så. Nu ska jag skriva lite igen. Har varit vaken i 16timmar och jag ska snart lägga mig och sova. Kom fram till Göteborg vid 13 tiden imorse och mestadels av dagen har spenderats med mamma, syster, Leo och kusin. Vi har ätit jordgubbar, varit ute i solen och snackat skit. Precis som det ska vara när man kommer till Göteborg (Philip du missar något). Pancakes har också gjort sig hemmastad, men det bästa var ändå att få en fet kram av Louie så fort han såg mig. Åh, vad jag har saknat honom!! Min fina fina FINA Louie. Han har blivit kompis med alla kissekatter nu och trivs som fisken i vattnet. Vilket är ett litet probem för mig... jag måste ju nämligen få med mig honom hem någon gång också... eh..

Imorgon ska jag börja dagen med ett varmt bubbelbad, sen får jag se vart dagen tar mig. Kanske träffar jag Natalie, kanske ligger jag hemma i trädgården, men för mig spelar det ingen roll. För jag ska bara ta det jävigt lugnt och ta hand om mig själv. Det är snart ackis audition och jag måste komma på andra tankar - måste. Har inte mått så bra de senaste dagarna, eller den senaste tiden, så jag måste börja fokusera. Måste börja träna och framförallt sätta igång och göra ett solo.

Ha det fint!


Sötnosen Leo. Har äntligen fått min kamera nu som jag glömde sist.
Så bilden är tagen för ungefär en och en halv - två veckor sen.


Kommentarer
Postat av: p

hihi. väldigt nöjd. sötis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback