King of the bongo

Hej snyggingar! Nu sitter jag här på X2000 tåget på väg till Stockholm. Philip sitter däremot på Säve och väntar på sitt flyg som är drygt en timme försenat. Stackaren.

Dagarna i Göteborg har gått så jävla fort, vet inte vart dom försvann. Och nu har det dessutom blivit fint väder. Sommaren är nästan här på riktigt. Dock inte riktigt badvänligt än men det kommer väl. Iallafall. Philip fyllde 18 i helgen, så vi myste till det. Haha, not. Vi gick runt på promenad i Slottskogen med min familj där vi kollade på djuren, sen åkte vi in till stan och käkade middag på Hard Rock Café och slutligen åkte vi hem och åt mammas goda marängtårta. Jag och Philip har annars mest gått på promenader, cyklat runt, igår badade vi bastu... Ja, bara tagit det riktigt lugnt, vilket jag tror jag har behövt göra nu innan ackis. Idag började det för de flesta. T.ex. för Philippa - HÅLLER TUMMARNA!

Imorgon är det min tur....


Här kommer lite bilder från Philips födelsedag:




















Kommentarer
Postat av: anno

du är så jävla snygg

2010-06-28 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback