Midsommar

Min bebis kom hem, under tiden som jag, mamma och Philip (just det, har jag sagt att Philip är här?) hängde upp lappar runt hela området. Haha, så typiskt. Dessutom fick vi ett samtal medan vi letade, då en tant sa att hon hade sett Louie igår vid ett område. Så lappar lönar sig, man får hjälp.

Idag har vi tagit det väldigt lugnt. Jag är ganska mycket emot hela "SUPA SKALLEN AV SIG FÖR DET ÄR MIDSOMMAR" och tycker mer om att bara chilla med familjen. Vi har solat, jag och Philip har cyklat, vi käkade en riktigt god middag med oxfilé, kokt potatis och sallad. Dessutom jordgubbar med grädde, så gott! Sen nu på kvällen har vi kollat på tv och skrattat åt Tant Asta som är så jävla jobbig. Hon är som sagt 94år gammal och är galet "senil", eller glömsk. Senil är hon inte riktigt för då skulle hon inte komma ihåg något, men nu blandar hon ihop saker, tror att hon bor hos sin mamma, frågar samma saker om och om igen "BOOOooor DUuuu I sttoooCkhooooolm? Det äääär väl en jäävla SKETstad?"... Suck.

Nu ligger jag framför tvn med Louie vid min sida och kollar på Georgia rule. Imorgon fyller min ÄLSKLIIIING 18ÅÅÅÅR!! FEKKENATION! Nej, men något mysigt blir det. Mamma håller på och bakar tårta nu och förhoppningsvis är det fint väder imorgon också så vi kan åka till sjön eller något. Ska bli så skönt att han fyller 18år... Så skönt att inte behöva tänka "nej, Philip kan inte följa med". :)


Jag och Philip förra året på midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback