Plockepin

Godkväll sköningar. Mycket skratt idag, galet! Jag och Philip kan ha så jävla roligt ibland va! Bara jag hoppar på studsmattan med honom garvar jag så mycket att magen gör ont. Så idag har vi cyklat till Frölunda torg för att byta ut hans present som han fick av mig, en tröja på MQ, som såklart var för liten. Sen cyklade vi till Näset, låg i solen lite, men det blåste så vi åkte hem. Väl hemma hoppade vi på studsmattan, spelade plockepin och freezbie golf. Haha, så jävla kul. När vi spelade plockepin så vann såklart jag eftersom mina fingrar är hälften så stora som hans och då ville han inte spela mer. Vägrade räkna poängen för att jag vann, så roligt. Den enda som jag vet är lika tävlingsinriktad som han är Lovisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback