Tomt hem

Sitter här i soffan, framför tvn och fyller i listor från terminen på Stage. Måste skriva ner vad jag gjort under terminen med eleverna, och det är en hel del saker.

Suck, vad tomt det är. Louie är inte här, Pancakes är inte här... Philip är inte heller här. Väldigt ensamt. Men imorgon är det dags för audition. Shit, kan inte fatta att det är imorgon. Har ju inte alls taggat, tränat, övat... Får göra det innan jag somnar. Imorgon ska det ju vara fint väder också och eftersom vi slutar runt halv 12 på förmiddagen så ska jag försöka få med mig Philippa och Jackie ut i solen och äta donken eller något, haha.

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: anno

tänk å kyssa dem läpparna...

2010-06-28 @ 22:28:06
Postat av: P

Knäppis. Ifall vi går vidare allihop kommer du o jackie säkert va i grupp 2 och jag i grupp 1, så när ni slutar så sjunger jag. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback