Vart är Louie?

Har du sett mig?!  


-
Nu har Louie varit borta i 24timmar. Börjar bli riktigt orolig. Har gått runt hela området och lite till, klättrat i bergen och gått bland kossor, för att hitta honom. Ingen påkörd katt, ingen mördad katt som tur är. Men tänk om någon har tagit honom... eller om han bara tappat bort sig, så kanske han svälter?  Saknar mina Louiekramar...

Sist jag såg honom var igår kväll innan min och Philips promenad. Då kom även två killar och en pitbull... Men vi kollade så att läget var OK innan vi fortsatte gå... Sen dess är han gone gone gone. Vi såg killarna en stund senare, men Louie var inte där... Så dom har nog inte tagit honom.

Kommentarer
Postat av: P

Lilla Louie. Han kommer nog tillbaka. Frasse kan vara borta i 2 dagar på öland, ibland längre. Han kommer tillbaka när han blir för hungrig. Jag håller tummarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback