I'm just a girl

Sex dansklasser senare är jag äntligen hemma. Ja det är faktiskt sant, har haft sammanlagt sex dansklasser. Gash, snacka om att jag är död nu.  Började klockan 10 imorse och hade Val. Den klassen vill jag helst bara glömma av för det gick verkligen inte bra. Men efter det hade vi Katarina (!!! så heter hon !!!!) i modernt och för en gångs skulle tyckte jag det var rätt kul. Ju mer man överdriver hennes stil och typ ju mer man gör sig löjlig, desto bättre och roligare blir det. Så det var kul.

Efter skolan mötte jag och Philippa Philip på Karlaplan och vi käkade lite semlor innan jag drog iväg till Stage. På Stage började jag med mina 7-9åringar som var jätteduktiga. Griniga, men duktiga till slut. Lyckades få dom att bli glada genom att dom fick dansa med sjalar. Sedan har jag varit vikare tre klasser för Sara. Och jag tror faktiskt barnen fick ut något utav det! det var åldrar mellan 10-15. Skitkul! En tjej, Lovisa M, förstod hela mitt tankesätt i piruetter! SÅÅÅ ROLIGT! Grym var hon. Och samma sak Kristina J var jätteduktig också. :) Glad fröken.

Nu ska jag äte lite chips och sen sova. Imorgon börjar vi med Theree Carlsson och sen har vi balett med Hanna. På Stage har jag mina 5åringar och Philip ska sitta och kolla på, haha. såååkuuul!


Pancakes hälsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback