Imorgon

Imorgon har jag sovmorgon som vanligt på onsdagar, då halva gruppen har sånglektion (ja, den bra gruppen, hehe). Men på mitt schema så börjar jag med balett kl 10.45 och efter lunch har vi modernt med Sara. Rulla runt  på marken. På eftermiddagen ska jag dra iväg till Stage för att ha två grupper: 4-5åringarna samt 8åringarna. Mina 8åringar går frammåt för varje lektion som går, så det är så himla roligt verkligen. Love it.

Efter att ha undervisat ska jag iväg på stan med Philip en stund. Det är ju en av dagarna vi har tid att umgås på, eftersom han inte har någon träning. Tyvärr kommer jag förstöra lite genom att ta balettklassen på kvällen också. Det börjar gå så bra på baletten nu så jag vill jobba så mycket som möjligt. Men när jag kommer hem så kommer Philip ligga och sova i min säng, så jag kommer iallafall sova gott och bara ligga och hålla om honom hela natten.

Det är en sak jag har börjat få ångest över... Går runt med en klump i magen hela dagarna och vet verkligen inte vad jag ska göra. Men det kan jag ta någon annan gång... När jag kan sätta fingret på exakt varför jag mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback