Let's dance in style

Hej på er.  Idag vaknade jag 2½timme försent med mobilen i handen och larmmenyn framme. Hade väl tämkt att ställa om larmet i tio minuter till och somnat om medan jag höll på att göra det. Så kan det gå. Så det blev ingen skola för mig idag, tyvärr. Men ska iväg till jobbet senare i eftermiddag.

Just nu sitter jag och har ångest över att det är min sista dag som tonåring... och vad gör jag? Ligger i min säng och fördriver tiden med OC... Så jävla misslyckat. Jag vill verkligen inte fylla 20, vill inte, vill inte, vill inte. Då klassas man ju som vuxen. Då är det liksom inte för ungt för att få barn. Då får man dricka alkohol utan att polisen tar ifrån mig drickan. Då borde man ha ett fastjobb och en fastinkomst. Och här sitter jag och knapprar ihop pengar till lägenheten, mamma betalar fortfarande saker för mig. Jag vill inte bli 20år!!! Jag vill speciellt inte bli 20år på en vardag då pojkvännen ska ha fotbollsmatch efter skolan och jag själv ska jobba och sedan hem till min ensamma lägenhet där det enda sällskapet jag har är min katt och min kanin. Jag vill fylla 20 på en helg så jag kan fira den hemma med familjen och vänner och då pojkvännen kanske har tid att vara med mig. Och något som nästan är ännu värre: Jag fyller 20år innan Philip ens har hunnit fylla 18... Jag är ju en gammal tant i jämförelse med honom.

Allt var så mycket enklare när man var liten...


Kommentarer
Postat av: Jackie

HAHAHAHAHA!!! Asså gullunge!!! Du kommer bli en FANTASTISK 20-åring!!! Och vi ska fira det tills du inte längre är: "to bored to die.."

Jag missade också dagens lektioner.... suck...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback