PHILIP HAR RAKAT AV HÅRET

Efter många om och men så beslutade han sig till slut att jag fick raka av hans hår. Då jag först hade klippt några centimeter blev han först ganska missnöjd och tyckte han såg ut som dom i The Beatels. Fast när han fixade det lite så såg det ju snyggt ut. Men sen så sa han "FAN ÄR JAG MAN ELLER MUS?! Gör det bara!!". Och nu har han 2cm på huvudet. Rätt gulligt, lite apa, men gulligt. Nu ser han ut som en riktig polack. Haha, fast nu när han kollar på bilderna börjar han gnälla lite om "fan, det såg ju rätt bra ut innan ju... åh... jaja... det växer väl snart ut... Eller?"

NÅÅÅ! Before or After?


Kommentarer
Postat av: Philippa

Blev bättre än jag trodde. Snyggt =D

2010-03-28 @ 20:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback