Since you've been gone

Nu är jag hemma från musikvideoinspelningen. Det var faktiskt sjukt roligt, trots att man såklart förmodligen inte kommer synas, så var det en härlig upplevelse och en jättebra träning. Vi fick ju dessutom 300kr för 3timmar så det var nice. De ville ha lite Lady Gaga - Punk inspiration på kläderna, haha, ja och vi alla vet ju att jag är långt ifrån den stilen. Så jag var lite orolig ibörjan att det skulle se för tråkigt ut, men när vi väl kom dit så blev jag väldig lättad av att se att dom flesta såg ungefär likadant klädda ut. Förutom en tjej: Lucky. Haha, vilket skämt. Hon hade en röd glitter bikini och ett par röda typ... shorts fast utan skrev. Vet inte hur man ska förklara. En typ för kort kjol som satt lite ovanför rumpan. Till detta hade hon då genomskinliga strumpbyxor och inga trosor.  Hahahahaha! Asså så FUUUUL!!! Hon hamnade dessutom bredvid Philippa och Ellinor, hahahha, så Ellinor fick lite kroppsdelar som hon nog aldrig skulle vilja ha annars på sig. Men men, det var också en upplevelse i sig.

Vi fick allihopa mest stå i bakgrunden och dansa en massa, som på krogen typ. Man skulle slänga så mycket med håret som möjligt. Skitkul.

Jaja, nu ska jag ta och slagga någon timme, är galet trött. Fick ju gå upp vid 9 idag också... Suck.

Såhär såg iallafall jag ut idag:




Ursäkta mina dåliga webcam bilder.
Jag var väldigt sminkad, svartögonskugga. Plattat och lite tuperat hår.
Tubtopp med lite svarta "stenar" på, nitskärp och svarta cheapmonday jeans.


Kommentarer
Postat av: AA

så sjukt het

2011-02-17 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback