There's no halo round my head, no

Hallo på er! Nu har jag kommit hem från jobbet och ska slöa mig framför tvn. Det var längesen jag kom hem såhär tidigt känns det som. Jag har haft mina små sööööta trollungar och idag var till och med Philip med och kollade på lite grann. Haha, dom älskade honom. Han fick vara med och testa dansen och tjejerna kunde inte sluta skratta. "Guuuud vad du är dååålig!!! AMATÖÖÖR!", sa dom till honom. Så jävla söta, jag dog lite grann! Imorgon har jag min svåra grupp och min stora grupp, yey!

Förövrigt vill jag bara säga att jag har världens bästa balettlärare och jag vill tacka henne för att hon finns där för mig! Bygger upp det mina tidigare balettlärare har förstört. Thank yooou Hanna!


Min balettlärare!


Kommentarer
Postat av: Anthonysophia

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback