This is how we party

Godmorgon allesammans. Sitter här och har panik, damp och blir galet stressad, då jag inte hittar min mapp med allt dansjobbs anteckningar. Där allt står om vad vi ska göra under dagen, vad jag ska använda för musik och hur hela koreografin går. DAAAAMP!!! Jag har letat genom hela lägenheten och jag är ungefär 99% säker på att jag hade med mig den när jag gick av saltsjöbanan. Blir fan tokig asså. Så nu får jag sitta och anteckna på lösa blad istället och skriva om allt... Suck!!!

Men nu ska jag borsta tänderna och strax iväg till dansen. Har Val i jazz och Christina (?) i modernt idag. Sedan blir det att jobba ända till 21.15... Ska ju vicka för Sara. Ska bli riktigt kul! Fast kommer nog sitta beredd med typ... 5 redbull i fickan.

Puss&KRAAAAAAM!

Ps. Inatt hade jag världens bästa natt. Philip låg och höll om mig. Och jag vaknade av att han satt och klappade mig på kinden imorse. Sen vaknade jag iofs av att Louie slickar mig i örat, men det är en annan femma. Puss på Philip!
Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback