Too bored to die

God kväll sköningar. Idag blir det att gå och lägga sig tidigt, har inte haft en sovmorgon på hela veckan. Iallafall inte en sovmorgon då jag kan sova ut hur länge jag vill. Idag vaknade jag vid 9 tiden och insåg att jag måste flytta fram klockan en timme, vilket betydde att jag inte fick sova mer än en halvtimme till. Suck. Jag som var så trött. Klasserna idag gick bra, tjejerna var jätteduktiga. Har haft elever i åldrarna 3-15-16år idag, så det blev allt ifrån leka djur till piképirruetter.

Men men. Jag somnade på Saltsjöbanan och jag såg det som ett tecken på att jag är alldeles för trött. Funderar dock på att gå till affären och köpa mig lite chips och läsk... Eller borde jag? Njee..

På tisdag fyller jag 20år... Då är jag gammal.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback