TRÖÖÖTT

Godkväll! Eller är det? Jag är irriterad på Philip och vill inte alls gå och lägga mig bredvid honom. Så jag sitter och kollar på Kvällsöppet med Ekdal. Kan det bli värre?

Dagen gick väl sådär. Baletten imorse gick väldigt bra, samma sak med moderna trot att man egentligen vill sova då. Lektionerna med barnen var sådär... iallafall första klassen. En av dom jobbiga tjejerna har verkligen skärpt sig, jätteduktig. Men den andra spårade totalt. Stormade ut och smällde i dörrar... Men de andra tjejerna tog det jättebra och ignorerade henne. Skönt. Andra gruppen är lika underbar som vanligt. Ikväll tog jag extra baletten  med Hanna på Base. Shit, vad dåligt det gick. Var alldeles för trött och inte alls taggad. Nästa vecka om jag ska ta den så blir det redbull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback