You create your own drama

Idag är en dålig dag. Trött i skolan, bråk i skolan, väskan gick sönder inne i stan och även bitar av min mobil. Jag såg min dömjacka som jag inte har råd att köpa och jag har inget jobb. Imoron skulle jag och Philippa egenltigen vara med i en musikvideo och nu visar det sig att det inte är säkert då det är många som har anmält sig... och dom vill att musikvideon ska se internationell ut och inte svensk...  Kul för mig och Philippa som båda är blonda.

Nu ska jag iväg och handla lite tacos iallafall så jag och Philip kan ha något att äta ikväll. Vill tacka Louise, Philippa och Anna för en mysig stund på stan och en mysig fika-stund. Det behövde jag efter den dåliga dagen jag har haft. Fy fan. Vart jag än hamnar är jag alltid problembarnet.  Det är alltid mig man skyller på och alltid jag som får skit. Orkar fan inte.


Bild från New York


Kommentarer
Postat av: Damla

Mmeeehhhhhh sluta överdriv vi bråkade inte!

Postat av: Anna

Tack själv fina Nicle ! :D Det var verkligen supermysigt på stan idag, hoppas det ordnar sig med musikvideon imorgon ! Puss !

2010-03-26 @ 21:33:31
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback