You don't really care for music do you?

Godmorgon! Ligger här i sängen och har nyss vaknat. Gosar lite med Louie som alltid blir så sällskapssjuk på morgonen eftersom jag sover med stängd dörr. Han är väldig jobbig på nätterna annars. Tillsammans kollar vi på OC och jag ska snart upp och laga lite frukost. Ägg och bacon - mums! Dagen kommer förhoppningsvis inte bjuda på någonting roligt alls för jag behöver verkligen vara hemma och städa idag.

Igår när jag kom hem så förväntade jag mig en glad liten Louie komma springades till dörren och försöka ta sig ut som vanligt, men när jag öppnade dörren så ser jag ingen katt. Någon sekund senare ser jag Louie komma lunkandes med huvudet nerböjt från sovrummet. Haha, är du lite trött Louie?! sa jag, men när han kom närmare så såg jag att någogintg var fel. Han bara la sig på golvet och typ krampade i hela kroppen. Och helt plötsligt började han spy. Jag sprang runt i lägenheten för att se om han spytt något mer under dagen för då kan det vara riktigt akut, men som tur var såg jag ingenting. Han fortsatte vara hängig och han skakade i hela kroppen. Förmodligen var det den nya maten som han fick som han inte mådde så bra av, så jag gick till affären, köpte lite kattmjölk och annan mat som han mått bra av förut. När jag kom hem från affären så kom han faktiskt lite snabbare till dörren. YES! Han mår bättre. Och nu är han precis som vanligt. Jag hade inte orkat lägga mer pengar på veterinär faktiskt och jag trodde han höll på att dö när han la sig på marken och skakade.

Haha, eh... kort inlägg Nicole. Vi hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Jackie

Nämen! Så förskäckligt! Jag skulle få panik! Thank god att han mår bra igen! Hälsa kram och spinn

Puss!

2010-03-20 @ 14:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback