ÄLSKAR VÄDRET!!!

Hej sötnosar och ursäkta för mitt värdelösa bloggande. Har haft fullt upp med föreställningar, föräldrar, pojkvän och en sjuk kanin. Men allt har varit roligt, förutom det sist nämnda, men det är också fixat nu. Pancakes äter antibiotika och smärtstillande för hans svullnade öra men svullnaden har gått ner. Skönt. Var dessutom ute med Louie och Pancakes förut med Philip och vi stötte på några småtjejer från Polen som gärna vill vara kaninvakt någon gång, haha. Skönt ju!

Igår var det "skolavslutning" vilket innebär att jag just nu har SOMMARLOV... och att jag är typ arbetslös. Jag ska bara jobba denna veckan och veckan efter det har barnen föreställning, sen är jag körd. Söker jobb i Göteborg också för att se till att jag faktiskt får något jobb. Det är så jävla svårt att planera sommaren när man inte vet vad man kommer göra eller vad som kommer hända. Jag och Philip vill resa utomlands, men jag måste anpassa mig efter Ackisaudition och ifall jag skaffar jobb... Åh. Funderar på att bara boka den jävla resan och ta jobbskit efter det.

Nu ska jag ta och dammsuga lite, göra mig iordning och sen åka och överraska Philip på hans fotbollsmatch. Det är ju faktiskt fint väder idag. SOMMAREN ÄR JU HÄÄÄR! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback