Fotbolls lördag...

Philips match slutade 4-1 till motståndarlaget, men Philip lyckades iallafall trycka in det enda målet för Sköndal. Stolt flickvän! Det var riktigt skönt att bara sitta i solen och steka medan grabbarna kämpade på nere på plan. Men nu är vi iallafall hemma, har käkat en god middag (pastasallad med balsamicodressing samt kycklingfilé kryddad med vitlökskryddor) och battlar om tvn. Jag vill kolla på Om en pojke som går på 3an medan Philip vill kolla på Championsleague finalen (Inter-Bayern)... suck. Tydligen gick jag med på att bara se halva min film och sen halva matchen, fast det fattade inte jag. Blää!

Imorgon ska jag träffa Lovisa en stund och efter det blir det klass för Karl och Knut på Marikas. My babies. Känner lite press eftersom det gick så bra sist, vill ju att det ska gå minst lika bra imorgon. Men vi får se!


Fin bild... Juste, nämnde jag att jag fått en ny tv på 42tum? ;)


Kommentarer
Postat av: Bredeanne

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback