I never really cared

Repetitioner från kl 13 till klockan 23 ikväll. Så länge har vi hållt på och den längsta rasten var på ca 40min (typ den enda rasten också). Men allting sitter nästan för mig nu. Känns jävligt skönt att man nu har två dagar på sig att bara kötta och repa in så det är 100%igt.

Imorgon eller på tisdag kommer mina föräldrar upp också och ska kolla på föreställningen, ska bli jävligt skönt att ha mammsen här. Hon kommer fylla på min frys också vilket är tjockt nice. Dock behöver jag dasmmsuga innan hon kommer, annars kommer hon lacka. Haha.

Men nu ska jag lägga mig och sakna min älskade pojkvän som för första gången sen i typ onsdags inte sover här... Muuuuhhh!!

Puss på er sörnosar!!

(HAAHAHAHA LOUIE ÄR HELT PSYKO JU!! SPRINGER FRAM OCH TILLBAKA I LÄGENHETEN OCH KROCKAR MED ALLT, HAHA!)


(såhär låter det varje morgon jag går på toa och träffar på Louie i handfatet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback