Life looks better in spring

Efter en lång dag i solen med Natalie är jag nu hemma igen. Det har varit riktigt mysigt! Vi pratade om allt från himmel till jord som verkligen behövdes. Tänk att vi är vuxna nu... Båda har flyttat hemmifrån, har tagit studenten och snart fyller även Natalie 20år. Det är galet. Sjukt att vi lärde känna varandra när vi var typ...10? Helt tokigt!

Iallafall. Planerna för imorgon är fortfarande ovissa. Tänkte träffa Iwetta kanske om hon har tid. Måste även ringa Sebbe, Anita och Johanna... Mycket att göra! Haha. Tillbaka i Stockholm är jag senast torsdag kväll då jag ska ta Karl och Knuts sista klass i Stockholm för våren... Sorgligt. Dessutom måste jag vara på jobbet på fredag då mina elever ska ha show hela helgen, ska bli jättespännande!

Jaja, ska ta och äta något litet nu, sen tänkte jag ta Molly på en promenad.


Min finis och jag. Bilden är väl ett år gammal typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback