OPA!

Hallo sötisar och sorry för uppdateringen. Kommer nog inte bli så himla mycket bättre heller med tanke på att jag har lämnat min dator i Stockholm och bara bloggar från en dator som jag lånat av farsan, där jag inte kan lägga in bilder osv, så det är ju lite tråkigt. Dessutom orkar jag inte sitta vid datorn så himla mycket heller när jag knappt träffar göteborgarna så ofta.

Anyway. Om bara några minuter ska vi åka iväg på kalas. Leos 1års kalas. Han fyller 1år på tisdag och detta ska firas med stort släktkalas hos Marlene och David. Jag har köpt lite kläder (SKITSÖTA!) och en basäng faktiskt. Visar bilder sen när hon öppnat paketen.

Lite uppdate om kissen: Louie trivs bra, dock inte med de andra katterna. Han fräser och gör grisljud till alla katter, men han är utomhus hela dagarna och sover som en stock hela nätterna. Så det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback