Söndag

Hallo folket. Nu har Philip lämnat mig ännu en gång för att spela match, fast idag kan jag inte komma och kolla. Om en stund kommer dom två små tjejerna och ska gå ut med  Pancakes lite och klockan 15 ska jag träffa Lovisa i Gamla stan för en fika. Klockan 19 drar jag ivg till Marikas och dansar för Karl och Knut - yey! Det var så längesen nu!

Ikväll hoppas jag på att mina speglar är uppsatta då Philips öh... typ.. släkting/kompis/kusin kanske kommer hit och fikar med Philip när jag inte är hemma. Så har jag tur så kanske har orkar borra upp mina speglar :D Just nu lever jag med bara en spegel och det är den i badrummet - som är väldigt liten.

Tråkigt att det är dåligt väder idag... Hoppas att sommaren kommer tillbaka snart. Tills dess blir det varma kläder på.


Kommer kanske en dags outfit senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback