Tisdag

Hallo finisar. Tisdag idag och andra dagen jag inte är i skolan. Känns konstigt och ganska oroande faktiskt att inte träna just nu, speciellt när det snart är ackis audition. Shit. Men jag funderar på att idag slösa lite extra pengar och ta Karl och Knuts klass på ackis. Fast jag tror faktiskt inte jag kan göra det. Behöver alla pengar jag kan få just nu. Men på torsdag ska jag ta deras klass som vanligt på Base.

Det regnar ute. Så länge varade den sommaren. Kul. Louie gråter och vill bara gå ut hela tiden men det känns lite långt bort nu när det regnar. Jag har precis duschat så jag ska ta och klä på mig, käka lite och sen börja packa ner lådor och sånt till källaren. Efter det drar jag iväg till jobbet då jag ska ha mina trollungar. Snart dags för föreställning för dom så idag blir det repa repa repa.

Men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback