11/10-2010

Tänkte tillägna ett inlägg till mig och Philip, som firade 2år i måndags. Vill tacka den fina killen jag har för en fantastisk och omtumlande helg, med massa mys och massa gott. Två år har gått och we are still standing strong. Ja, okej, vi erkänner, vi bråkar en del. Men vafan, i love him! Jag hade en grym helg och det var härligt att äntligen få spendera quality time med honom, det var faktiskt riktigt längesen. Nu gäller det att hitta våra guldklimpar i vardagen bara, så ska det gå.

Tänk att två år har gått. Han är lika gammal nu, som jag var när vi träffades. Det tycker jag är roligast, haha. Vi har liksom hjälpt varandra att växa upp. Två år har gått sen vi var på eriksdalsbadet, sen vi spelade badminton, sen vi bakade pizza... våran första dejt. Haha, ja vi var faktiskt på en DEJT! Sjukt va? Och tänk att det är ett helt fucking år sedan jag senast skrev ett sådant här inlägg. GAH, STOPPA TIDEN!? Men tack Philip! TACK min fine, fine Philip. Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback