25oktober

Hallo blogen. Har inte orkat blogga, eller tja, jag har inte haft tid att blogga. Igår jobbade jag under förmiddagen, sen var jag med Philip resten av dagen. Vi hängde runt i Forum Nacka, åkte in till söder där Philip käkade, sen på väg till barnvaktsjobbet på kvällen stötte vi på  Miranda och Lovisa på Slussen. Blev så himla glad! Har inte träffat Miranda sen i somras typ? Och Lovisa och jag måste börja ses oftare. Så det var kul att sätta sig en stund med dom.

Idag har jag bara inte orkat faktiskt, haha. Jag jobbade under dagen på Stage med mina små trollungar. gud vad dom kan vara jobbiga, men jag fick några av barnen att inse varför dom är där och dansar, det var skönt. Nu ikväll har jag bara käkat och degat framför tvn. Kollat på Top Model. Gud vad jag älskar Raina, btw. I Top Model alltså. Så snygg. Älskar hennes starka ögonbryn och sprudlande personlighet! Hoppas verkligen hon vinner. SÅ FASHION!





Kommentarer
Postat av: Anita

hon kommer tvåa, :(

2010-10-30 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback