6e Oktober

Hallo världen. Nu är jag färdigfixad för att åka iväg till Lidingö och undervisa tre klasser. Det har varit en seg dag och jag har knappt fattat att tiden har gått någonting alls idag. Har legat däckad framför tvn, haha. Så typsikt mig att vara så himla lat.

Men något jag verkligen har damp över just nu, det är faktiskt mina två djur. Pancakes springer till kattmaten och börjar äta på Louies torrfoder så fort jag öppnar hans bur. Efter det, när jag har fått ställa upp Louies mat på en hylla så Pancakes inte når den, så springer han till kattlådan och ska göra sina behov där, trots att han har en stor bur! Men inte nog med det! LOUIE som har en kattlåda ska gå in i Pancakes bur och försöka uträtta sina behov. Som tur är har jag hunnit stoppa honom alla gånger han försökt, men hur frustrerande är det inte? Ibland ligger han dessutom och sover i buren på Pancakes hus och Pancakes ligger på Louies sovplatser. Ska jag låta dom byta liv och låsa in Louie i buren och låta Pancakes bli förgiftad av att äta mat som innehåller kött?

Vi hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback