där dansar han...

hahaha, fan vad jag älskar Range i Tylösand-gänget alltså, hahah, fyfan vad go grabb!

En bra dag idag! En lång dag, men bra dag! Det var jättemysigt att träffa Angelica, vi köpte present till Philippa som fyllde år förra veckan. Sen satt vi och fikade en stund innan jag behövde dra till jobbet. Dock visade det sig att jag en timme för tidig till jobbet, haha, alltså? Hur ofta kommer jag så mycket för tidigt till jobbet när jag inte behöver? Undervisningen gick bra, dom var på bra humör allihop så det var skönt. F+en fick börja på en ny dans idag, Den vilda, från melodifestivalen för typ 20år sen? Kommer bli jättefint när det är klart och tränat sen.

Ikväll har jag myst med mina babys!!!! Jättemysigt! Tacos, presentöppning (Philippen fick ett "första-hemmet-kitt", men typ rolig disktrasa, godisskål m.m) och massa skvaller. Eller, var det skvaller? Nja, mest dans-snack. Hehehe... jag känner mig lite bakom. Men sjukt mysigt - TACK TJEJER!

Imorgon tog jag på mig jobb på morgonen på gymmet. (Jag ska fanimej se till att ha en biljett så kontrollant jävlarna inte kan ta mig). Sen på eftermiddagen blir det mer jobb på Stage. Mitt slapp liv är över *snyft*. Saknar när jag fick sova hela dagarna. Fast, nu kanske jag kan betala mer iallafall. Heja November lönen!!! <3


Mina snyggingar, Jackie och Philippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback