Ingen sömn inatt

Åh, jag hatar alla mina mobiler! Fan, först går den ena sönder för Leo sög på microfonen, nu har den andra mobilens högtalare lackat ur så det kommer inget ljud, bara lite ibland om jag har tur. Visserligen ärver jag folks gamla mobiler så förväntar mig inte topp-skick, men alltså, högtalaren?! Så inatt hade jag ingen väckarklocka och jag kämpade hela kvällen igår med att hitta något som kan väcka mig. Varför finns inte någon inställning på datorn som sätter igång en väckarklocka? Den andra mobilen jag hade innan har också lackat ur helt och går inte at sätta  på, annars kunde jag ju använt den. Hittade inte fjärrkontrollen till min radio i vardagsrummet som skulle kunna sättas på. Så min väckning fick vara Philip. Jag hade mobilen på vibration och jag hade på Skype.  Så jag smsade honom igårkväll/natt om att han skulle prova att väcka mig. Och det var ju inte säkert att han såg det i tid!

Men bara för det kunde jag ju inte somna. Man låg och var orolig HELA natten för att försova sig. Så jag vågade typ aldrig somna riktigt. Sov i två timmar, vaknade, ytterligare två timmar, vaknade... osv osv. Jag var till och med vaken innan Philip ringde. Sjukt jobbigt!  Så jobbigt att jag funderar på att gå till typ Ur&Penn och köpa mig en liten väckarklocka... Bara det att den enda morgonen jag ska upp nästa gång är på fredag, onsdag och torsdag har jag ledigt på förmiddagen. BLÄ FÖR MOBILER!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä har du pajat min mobil nu! Du kanske inte bör ha mobiler... eller husdjur... not so lucky liksom.

2010-10-26 @ 09:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback