LÅT MIG DÖÖÖ

O - M - G! Vad jag är trött! Det blev en sådan konstig och alldeles för lång dag idag.  Först så är Saltsjlbanan sen, sen så funkar det inte att smsa till SL, sen kommer det kontrollandet på bussen i Fruängen och haffar mig när jag redan är sen (Jag slapp betala för som sagt, not my fel att deras nät suger). Sen passade jag en 8månaders bebis som grät och grät och grät. Sen när man tänker "yes, bara ett jobb till, två timmar till", så ringer Philippa och förstör (haha <3) genom att be mig ta hennes två klasser ikväll. Mini-Avancerad och Avancerad. Ehe, kunde inte komma på någon bra ursäkt så det fick gå. Men jag hade inga mjukisbyxor, eller något. Så jag fick ta mig till ackis där hon skulle lämna mjukisar och sin Ipod i receptionen.

Jag kommer till receptionen, vem tror ni inte sitter där? Josefine Orehag! WTF? Min gamla klasskompis från Estetiska. Ja, då var man ju bara tvungen att stanna och snacka med henne! Så himla längesen och jag blev så glad av att se henne faktiskt. Dock så var det ju ett minus att hon är receptionist och jobbar för en person som krossat mitt hjärta (alltså chefen på ackis som inte tog in mig på yrkeslinjen).

ANYWAY! Vidare sen, käka donken, åka och passa barnen, vi hade kul. Vidare till Stage, ha två klasser och sen en timmes resa hem. FYFAN VAD JAG ÄR TRÖÖÖÖTT! Så fort jag steg ur sängen imorse längtade jag tillbaka, men tänkte "det är bara till 6 idag...".. EEE- NOT! Btw, så gick lektionerna bra!.. Inte jättebra, men bra!

Puss på er alla som orkade läsa om min händlesefulla och konstiga dag.




Gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback