Löning = pank Nicole

Haha jag älskar den 25e. Man får in pengar... sen försvinner allt dagen efter. Längtar något fruktansvärt till löningen i November, då jag kommer ha pengar som för en gångs skull bli över! LOVE IT!

Lektionerna gick bra. Märker att jag blir jävligt sur på ungarna ibland, men vad fan ska man göra när dom blir arga på varandra för att dom "inte syns i spegeln". Nä, men FLYTTA då?! Puckon. Min F+ gick bra, bättre än sist iallafall, lite mer energi och kom mycket längre än vad jag brukar. Kanske beror på att jag inte spårade ut med massa diagonalövningar och massa styrka och stretch... Utan det blev en snabb uppvärmning och sen koreografi.

Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba på gymmet. Under eftermiddagen ska jag jobba på Stage, vicka för Karro, sen hem och packa. Ska ju faktiskt åka på fredag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback