We're the only ones

Hej allihopa! Nu ligger jag däckad i soffan. Så jävla trött efter denna dagen och efter den sömnlösa natten. Hela dagen har jag haft riktig förjävligt huvudvärk, sån huvudvärk att jag knappt orkade läsa tidningen. Det är något konstigt med mig, för den senaste tiden, ja den senaste veckan iallafall, så har jag inte kunnat läsa, eller ha blicken nedåt utan att få så ont i huvudet eller må illa. Är det något farligt? Philippa?

Nu har jag iallafall ätit och vilat en stund. Försöker ladda ner ett musik-redigeringsprogram, men vet inte hur själva programmet fungerar alls... Suck. Imorgon är det undervisning som gäller, men sovmorgon. Gött!


Bild från 2008, San fransisco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback