30september

Sista september idag. Hur sjukt är inte det? Tiden går ju så himla fort! Nyss låg jag i Grekland, fast det är inte så nyss. 2månader sen nästan!

Jag orkade inte åka till Media Markt idag och lämna in hörlurarna, gör nog det imorgon istället. Just nu håller jag på att göra mig i ordning inför jobbet och ska även kolla på Greys Anatomi. Har blivit beroende av det också. Men något jag ska göra är att skicka in brevet till Försäkringskassan iallafall!

Vet ni vad förresten? Vaknade i natt klockan 05 av världens mardröm. Jag trodde den var sann. Och jag blev SÅ JÄVLA GLAD när jag vaknade och insåg att det var en dröm. Jag drömde att Philip blev mördad, styckmördad. Jag kommer ihåg några få delar av drömmen, till exempel att Philip blev iväg förd på en bår, utan underkropp och att jag skrek PHILIP, PHILIP!!!! Men han kunde inte svara. Han bara tittade sig omkring som en vilsen hund och han skulle dö. Han kände inte igen mig. Fyfan. Mådde så dåligt. Så fort jag vaknade så smsade jag Philip typ "TA HAND OM DIG! LÅT INGEN HOPPA PÅ DIG!". Haha.  Allt detta med Elin Krantz som blev mördad i Göteborg i helgen och bara att jag kollar på Efterlyst gör ju att jag blir knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback