Flyger iväg

God morgon. Idag är jag uppe tidigt, för klockan 12 går mitt flyg ifrån Bromma, som är på andra sidan stan om man jämför vart jag åker ifrån. Därför måste jag åka om 20min för att komma i tid till flyget.

Idag åker jag som sagt till Göteborg och anledningen är att jag ska följa med Louie till hans återbesök hos veterinären. Han ska ju komma hem nu så pappa tyckte det bästa vore om jag själv följde med och fick höra hur jag ska göra sen när Louie är i Stockholm. Det låter väl vettigt. Sen är det ju kul att komma till Göteborg en weekend liksom.

Ha det fint.



En riktigt dålig fotodag idag!!


Kommentarer
Postat av: P

Härligt. vad bra att du åker ner. Louie kommer hem snart. =D wiiiii (call me honey)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback