Fredag

Hej allihopa, ledsen för att jag inte uppdaterat någonting alls idag typ. Har inte gjort något roligt eller intressant så det skulle bara tråka ut er. Jag har bara legat på soffan, städat i köket (onödigt eftersom det är lika stökigt igen efter matlagning), städat Pancakes bur, lagat mat och bakat kladdkaka. Det visade sig att jag hade alla ingridienser för att göra det så jag testade att för första gången göra en egen kladdkaka. Den blev riktigt god!
Men men. Som sagt, inget roligt som har hänt idag. Dock har det börjat krångla med mina jobb. För jag har ju barnvaktat på tisdagar nu innan dansgrupperna satte igång, men så fick jag en barngrupp på tisdagar iallafall. Så jag pratade med föräldrarna som jag barnvaktar hos och frågade om jag kunde byta till måndagar. Först sa dom ja, men sen så visade det sig att det inte alls fungerar lika bra. Så nu måste jag antingen försöka flytta min barngrupp på tisdagar till måndagar om det är möjligt, eller ge bort den barngruppen till någon annan. Känns skittråkigt för det är mina små änglar i den gruppen, men samtidigt så vill jag ju inte sätta barnvakts barnen i sticket heller. Får hoppas att det löser sig...

Jaja, ni får ha en fin kväll! Ska sätta på lite Huset fullt nu :) Puss

PS. Jag FLIPPAR SÖNDER på att bloggen krånglar med mitt teckensnitt. Vart fjärde inlägg får det teckensnittet som jag har ställt in på och resten av inläggen får ett annat. SUCK!!!! Någon som kan fixa, säg till!


Den snygga flaket t-shirten.
"klassens problembarn".
Konstnär: Anna Skwarski!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback