Mercy on me

Godkväll sötnosar. Nu sitter jag här och kollar på Debatten på tv4. Idag är det Blåa vs Röd-Gröna! Och jag tycker personligen att de röd-gröna krossar. Kanske för att de har samma åsikter som jag. Man kommer ju aldrig kunna ändra på någons tankar och åsikter om hur samhället bör se ut, utan alla har ju vuxit upp med olika förutsättningar. Men personligen förstår jag inte vad de andra tänker med. Faktiskt. Hemskt, men sant.

Mina dansklasser idag gick jättebra. Eller ja F-gruppen var väl lite stel, det är ju den åldern kanske, men F++ var skitrolig och vi lattjade mest runt. Men dom var skitduktiga och kämpade, det gillar vi! Nu har jag iallafall helg. Gud vad skönt. Haha, jag som har ett SÅÅÅÅ jobbigt schema, not. Men faktiskt skönt att inte ha något alls att göra om dagarna.

Igår mailade jag min gamla dansskola Base23 och frågade om jag kunde komma och ta klasser en dag nästa vecka, då jag såg att min gamla jazzlärare från Svenska balettskolan skulle undervisa. Jag fick svar att det går bra, så på måndag ska jag iväg till Base och dansa Jazz för Kitty Chan och lyriskjazz för Sandra Vahter. Värsta drömdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback