Onsdag

HEJ PÅ ER ALLA GLADA! Är trött och rastlös på samma gång. Inväntar Idol resultatet kl 22.40 (i know, det har gått så långt att jag t.o.m följer Idol... it's sad) och ska nog gå och lägga mig efter det. Klasserna idag gick bra. Kanske gick min sista grupp lite på nerverna när jag gör rätt svåra grejer och lite för detaljerade grejer med dom, men det klarar dom. Lite pisk bara så ska det gå bra. Mina barngrupper gick sådär. 4åringarna var bara en idag, hehe. Killarna har nog slutat, vilket är lika bra för dom ville aldrig vara med ändå och när man frågade "Tycker ni om att dansa?" så svarade dom nej. Stackarna.

Men den andra gruppen gick sådär. Flyttade min lilla 4åring till den gruppen så hon blev höjdpunkten för dom tyckte hon såg ut som en liten docka och ville hela tiden leka med henne, hahaha. Till slut började dom lyssna lite iallafall. Nästan. Haha. Mina små änglar (7-9år) gick bra som vanligt. Dom tycker det är så himla roligt med dans och livet i allmänhet och älskar att lära sig nya saker så vi hade roligt. Dom dansar till Manboy, ännu roligare!

Det där var min dag i korthet. Imorgon har jag ytterligare två grupper innan jag är ledig för veckan. Vill hitta på något mer, men kommer förmodligen vakna runt 12 och ligga i soffan tills 15, hehe. Love my life.



Ps. Till Louise som kommenterade:
Det finns en hel del bilder i sammanhang med det inlägget du kommenterade, runt 10augusti, finns en massabilder på hotellet och på området. Och ja, servitörerna var fantastiska!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback