Skit

Hallo. Torsdag idag. Är på dåligt humör och har varit det sen igår. Mycket skit, mycket ONÖDIG skit. Mycket saker som inte går som jag vill och när jag inte kan leva mitt liv fullt ut som jag vill så får jag spel. Spel på allt. Tar åt mig av allt. Ibland låter jag folk köra över mig lite för mycket. Vad det än gäller liksom. Försöker göra alla till lags och sen glömmer jag bort mig själv. Försöker ställa upp för alla vänner och allt men ibland känns det som att man inte får något tillbaka. Och jag tror att det är för att jag låter det bli så. Jag struntar i att berätta om mina problem. Sen säger jag inte att jag är perfekt och att ingen gör något för mig, men ibland känns det som att man ger mer än vad man kanske får tillbaka. På gott och på ont.

Vill inte gå in för personligt. Det kommer bara vändas emot mig till slut så jag håller detta på avstånd.

Imorgon drar jag till Göteborg. Lämnar skiten och hämtar hem min bebis, min Louie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback