Talking about a revolution

Hallo. Kväll nu. Har varit och undervisat två klasser och det gick bra. Det är dock riktigt stora kontraster på grupperna jag har idag. Min första grupp är jättetyst, jätteblyg och vågar typ inte fråga eller något. Medan min andra grupp skiter totalt i vad jag säger och bara tjötar som faaan, flummar runt och har roligt. Haha! Säger emot mig hela tiden. Men dom tycker om mig iallafall, det säger dom faktiskt! Riktigt härligt tjejer. UNGA dock. Trodde de flesta var runt 15-16 typ, men det visade sig att tre av dom är 12år!! Alla beter sig så mycket äldre. Började tänka efter "vad fan gjorde jag när jag var 12? Spelade King typ?".

Nu ikväll har jag bara käkat och kollat på Idol. Ska betala räkningar, utan pengar. Det går bra nu. Måste fixa något jobb med ordentlig lön snart... blir fan tokig på att vara en fånge i mitt egna liv, bara för att jag inte får tillräckligt med pengar.


En jätteosammanhängande bild till inlägget, men hittade den precis. Jag och mamma i Göteborg.
Visst ser jag glad ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback