Torsdag

Ligger här i min säng och orkar inte resa på mig. Har varit vaken sen 11 men gick och la mig i sängen igen efter att ha kollat på Biggest loser reprisen, haha. Philip åker till Polen idag och stannar över helgen. Fy! Kommer sakna honom så himla mycket. Det är redan jobbigt som det är med våra scheman som krockar hela tiden. Men snart får vi ha en Nicole och Philip dag igen. Dessutom åker vi till Brysser om mindre än en månad. Varför? Vi firar 2år tillsammans den 11Oktober (då fyller även Philippa 21år!!) :)


 



Idag är planen bara att ta mig upp ur sängen, klä på mig träningskläder, käka och sen dra iväg till min andra dag på Stage denna terminen. Idag har jag en F grupp och en F++ grupp. Måste sätta igång och koreografera mer. Har inte änns kommit på vilken låt jag vill köra med F gruppen... Suck. Är så dålig på att bestämma mig. Gårdagen gick förresten bra. Eller ja, ganska bra. Min första grupp jag hade var 4stycken 4åringar. 2killar, 2tjejer. Den gruppen gick sådär, för killarna blir ju typ dittvingade av sina föräldrar känns det som och dom verkar inte alls ha så roligt.... Men mina andra sötnosar var jag så glad att få träffa igen. F+ gruppen gick bra och dom var duktiga. Jag är ju fortfarande rätt ovan med att undervisa äldre elever så blir lätt att jag flummar iväg, haha.

Men nu måste jag gå upp, ska åka om en timme, aotch!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anno

sista inlägget! lycka till med dansen och allt annat, ha de gott hej! :)

2010-09-17 @ 11:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback