UTFRÅGNINGEN

Tycker alla ska kolla på TV4 nu och kolla på programmet Utfrågningen som håller på just nu. Igår var det Alliansen som satt och blev utrfrågade och idag är det de röd-gröna. Jag tycker att alla ska lyssna på de röd-gröna och på vad de tycker är viktigt i frågor som skola, bostäder, intigration osv. Nu när jag sitter och lyssnar blir jag lite kär i de röd-gröna för de beskriver verkligen exakt vad jag tycker och tänker angående skola åtminstone. Alla är värda en andra chans, till och med en tredje chans eller en fjärde chans i livet. Man ska aldrig bli av med chanser att få börja leva sitt liv på det sätt man vill. Vem har rätt att bestämma över hur många försök till ett bättre liv man har? Inte tycker jag det borde vara några omedvetne gubbar med blåa knappar på kavajerna iallafall.

Heja röd-grönt!


Kommentarer
Postat av: P

Jag håller med. Jag lyssnade på en intervju med miljöpartiet häromdan, och de hade så kloka saker att säga, inte bara om politiska saker och vad de ska göra utan om livet. <3 till rödgröna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback