26:e april 2011

"God morgon"! Nää, det stämmer inte riktigt. Jag vaknade faktiskt innan 12, så jag har varit vaken ett tag. Mår mycket bättre idag, känner mig fortfarande lite konstig i magen och har ont i huvudet, men det börjar gå över iallafall. Behövde vila kände jag. Jag har hunnit käka lite, städa lite och nu har jag bäddat sängen med mitt nya supersnygga överkast som jag fick av mamma. Så fint!

Planen för idag är att ta det lugnt, vila, vila, vila, ska bli helt frisk så jag orkar jobba imorgon och beroende på hur jag känner mig om en stund så åker jag in till Base23 och tar klass för Karl&Knut. Har inte tränat på två veckor nu så känner mig galet mör, men det ska gå bra. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback