Härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit. Underbart väder, gott att äta och roligt sällskap. Förutom att Leo har PMS och helt plötsligt får för sig att inte tycka om mig lite då och då "booott! booott!" (booort*). Men jag har hämtat Leo på dagis, innan dess hann jag shoppa med mig lite nödvändigheter, vi har lekt på lekplatsen, lekt med Molly, bakat kakor och nu har jag ätit alldeles för mycket. Men jag tar vara på det medan jag är här liksom.

Här får ni lite av min dag i bilder:


Morgon började med en härlig dusch, sen satt jag i solen och målade naglarna på balkongen.


Mammas fina katt Lukas höll mig sällskap.


Leo lekte i sandlådan.


Jordnötssmörs kakor... Den ni! Fyihelvetteee vad gott det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback