Min tisdag

Gäsp! Men inte är det läggdags än. Först kolla klart på Big Brother (såklart), sen packa, diska, dammsuga, sen sova. Är lite trött, men tänkte att jag sover på väg till Göteborg imorgon för jag har inte riktigt tid att sova nu :)

Min dag har varit jääättemysig. Jag och Noak satt först någon timme innan jag började barnvakta, ute i solen och jag käkade baguette. Sedan hämtade vi skitungarna, gick till lekplatsen där jag och Noak låg och njöt av solen. Så jäkla härligt! Noak är en sådan person man bara garvar åt hela tiden, haha. Jag kan typ inte sluta skratta åt honom! Vi klättrade klätterställning, byggde ihop kinderäggleksaker, spelade King och snacka skit, wie!

Anyway. När jag sagt hejdå till Noak så sa jag hej till Philippa inne i stan. Vi hamnade på Wayne's där vi tog oss en liten fika och det kändes som jag pratade i typ fem timmar. Haha. Fan vad min käft gick idag! Hohoho, stackars Philippa. MEN, när jag åkte hem kom jag på att jag inte köpt djurmat. Så jag fick åka tillbaka till Nacka, springa in på Ica Kvantum, köpte maten, sprang tillbaka och tog samma Saltsjöbana tillbaka hem.

HÄRLIG DAG VA? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback